thatcornelia

Alla inlägg under april 2014

Av Cornelia Karlsson - 23 april 2014 17:39

Efter mycket tjat på ask, fb och såna grejer, så har jag äntligen gjort en blogg   
Fattar inte ens vad som kan vara intressant med att läsa om mitt liv, haha!

För er som inte känner mig, jag heter Cornelia och bor på Gotland, på ett äckligt fosterhem..    

Jag är 15 år, och gör inte något speciellt på fritiden, typ standard nu förtiden bland ungdomar, lata o jävliga..   
Inläggen lär se helt olika ut, kommer inte skriva om något speciellt ämne eller så, bara min förbannat roliga vardag.. 
Kommer skriva när jag känner för att jag har lust, ork och tid, så lär variera lite.. Men de får ni fan ta!
Aja, här har ni er jävla blogg alla som tjatat, puss     
Eftersom jag är världens ego, så kommer de nog mest bara va bilder på mig, haha   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia och är 15 år. Bor på Gotland, på ett fosterhem... Eftersom det är så många som tjatat om blogg, jaja, jag är väl lite snäll ibland, så här är den. Puss :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards