thatcornelia

Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

'Jag mår bra'

Av Cornelia Karlsson - 28 juni 2014 16:06

Nu är de en sån period då man bara känner för att ge upp. De skulle inte göra något om man blev påkörd, om man hoppa från att berg, om man drunka eller om man blev skjuten. Så mycket skit jag har runt mig just nu, folk jag måste ta hand om, bråk, problem, skrik, tårar och mitt i allt det här ska jag ha ork, lust och vilja att ta hand om mig själv. Tro mig, det går inte! Totalt omöjligt, det enda jag kan göra nu är att gråta. Man tappar all lust att leva. Man har inte tid att ta hand om sig själv, för att all tid går åt till andra. Alla lögner man måste säga, för att få folk att tro att jag mår bra nu... Den största lögnen som kommer från min mun just nu är 'Jag mår bra' ... Ber till gud att något händer snart, vad som. Något som får mig härifrån. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia Karlsson - 23 april 2014 17:39


Efter mycket tjat på ask, fb och såna grejer, så har jag äntligen gjort en blogg   Fattar inte ens vad som kan vara intressant med att läsa om mitt liv, haha! För er som inte känner mig, jag heter Cornelia och bor på Gotland, på ett äckligt foster...

Presentation


Jag heter Cornelia och är 15 år. Bor på Gotland, på ett fosterhem... Eftersom det är så många som tjatat om blogg, jaja, jag är väl lite snäll ibland, så här är den. Puss :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards